DUK - dažniausiai užduodami klausimai

Zakupy w sklepach stacjonarnych


Apmokėjimas

1. Kiek laiko turiu sumokėti už užsakymą?

Tam kad užsakymas būtų įvykdytas, sumokėkite už jį per 3 dienas. Praėjus šiam laikui, jis bus atšauktas be galimybės atnaujinti.

2. Kokie mokėjimo būdai galimi jūsų svetainėje?

DUKA elektroninėje parduotuvėje apmokėti galite šiais būdais:

- Kredito/debeto kortele.

Atsiskaitykite internetu MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron mokėjimo kortelėmis. Pasirinkę šį apmokėjimo būda, už prekės sumokėsite iškarto. 

SVARBU! Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Jūsų kortelę išdavęs bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Jūs galite būti nukreiptas į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas Jūsų tapatybės patvirtinimui.  Jei mokėjimas nebus patvirtintas, prašome kreiptis į Jūsų kortelę išdavusį banką arba pasirinkti kitą mokėjimo būdą. 

SEB interneto bankas  (AB „SEB bankas“). Teirautis telefonu: 1528
Swedbank interneto bankas (AB "Swedbank"). Teirautis telefonu: 1884
Luminor (Luminor Bankas Lietuvos skyrius). Teirautis telefonu: 1608
Citadele internet bankas (AB „Citadele bankas“). Teirautis telefonu: 8 800 72739
Šiaulių banko „SB linija“ (AB „Šiaulių bankas“). Teirautis telefonu: 8 700 55055

- Elektroninė bankininkystė. 

Šiuo metu elektroninėje parduotuvėje Duka.lt už prekes galima  sumokėti naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis:

Swedbank interneto bankas (AB bankas „Swedbank“)
SEB interneto bankas (AB „SEB bankas“)
Luminor  (Luminor bankas Lietuvos skyrius)
Citadele internet bankas (AB „Citadele bankas“)
Šiaulių banko „SB linija“ (AB „Šiaulių bankas“)

3. Ar šiuo metu vyksta prekių išpardavimas ar yra taikomos kitos nuolaidos?

Visas prekes su sumažinta kaina ar akcija galite rasti skiltyje IŠPARDAVIMAS. Ši kategorija nuolat atnaujinama ir papildoma geriausiais dienos pasiūlymais. 


Prekių kokybė

1. Ką daryti, jei mano užsakyme yra pažeistų produktų?

Jei prekė/-ės buvo sugadintos transportavimo metu, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] nurodydami užsakymo numerį, sugadintų prekių pavadinimus ir pridėkite nuotrauką/video, kurioje matomas visų prekių trūkumai ir defektai. Sugadintą prekę pakeisime nauja arba grąžinsime pinigus už prekes.

2. Ką daryti, jei gavau netinkamas prekes?

Jei gavote prekes, kurių neužsakėte ar prekės buvo sumaišytos ir išsiųstos netinkamos, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] nurodydami užsakymo numerį, netinkamų prekių pavadinimus. Mes iškviesime kurjerių tarnybą paimti netinkamas prekes ir išsiųsime jums naujas jei to reikės. 

3. Per kiek laiko atsakysite?

Stengiamės atsakyti visas užklausas kuo skubiau. Jei pateiksite visą būtiną informaciją dėl prekiių trūkumo ar defektų, į jūsų užklausą atsakysime ne ilgiau nei per tris darbo dienas.


Grąžinimai ir keitimas

1. Ar galiu keisti parduotuvėje įsigytas prekes? 

Prekių keisti negalite. Tačiau galite jas patogiai ir greitai grąžinti, o tuomet pateikti naują užsakymą, pagal tuo metu galiojančias sąlygas ir kainas DUKA internetinėje parduotuvėje.

2. Kaip galiu grąžinti prekes?

Grąžindami prekes registruotu paštu ar kurjeriu. Užpildykite grąžinimo formą, kuri buvo pristatyta su prekėmis ir įdėkite kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kaip įsigijote. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos. 

Grąžinimą prekę siųskite arba pristatykite adresu:
DUKA, Buzz Home LT, MB
Mindaugo g. 27-78, LT-03210 Vilnius.
Kontaktinis telefonas- +370 5 214 4880

Nepamirškite prie siuntos pridėti užpildytą formą, apibūdinkite siuntą su užsakymo numeriu.

3. Per kiek laiko atgausiu sumokėtus pinigus?

Pinigus gausite per 14 dienų nuo tos dienos kai gausime prekes į savo sandelį. Pinigai bus grąžinti į tą pačią sąskaitą iš kurios apmokėjote prekes. Esant reikalui, susisieksime atskirai. 


Produktai ir kainos

1. Kur galiu gauti išsamios informacijos apie gaminio specifikacijas?

Svarbiausią informaciją rasite prekės aprašyme, jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis el.paštu: [email protected].

2. Prekės, kurią norėčiau įsigyti, šiuo metu nėturite sandelyje, kada prekės kiekis sandelyje atsinaujins?

Prekių likučiai atsinaujina kasdieną. Tačiau galite užsisakyti priminimą apie prekę. Mes jus informuosime kai tik prekės vėl bus parduodama. Priminimą užsisakyti galite produkto puslapyje, šalia prekės informacijos ir kainos. 

3. Jei įsidėjau prekę į krepšelį, ar aš ją rezervavau?

Ne, tik užbaigus ir apmokėjus užsakymą prekės yra rezervuojamos pirkėjui. 


Užsakymai ir pristatymai

1. Koks pristatymo laikas?

Jūsų užsakymas bus priimtas ir pristatytas per 1 - 5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. 

2. Ar užsakymas gali būti siunčiamas kitu adresu negu nurodyta sąskaitoje?

Taip, pristatymo adresas ir sąskaitoje nurodytas adresas gali skirtis. Tai galėsite padaryti pasirinkdami pristatymo būdus ir įrašydami savo kontaktus atsiskaitant už prekes. 

3. Kaip galiu atšaukti užsakymą?

Jei negavote el. laiško, patvirtinančio užsakymą, susisiekite su mumis telefonu ir mes spėsime atšaukti jūsų užsakymą prieš jį išsiųsdami. Jeigu gavote el. laišką, patvirtinantį, kad užsakymas priimtas, tai reiškia, kad siunta Jums buvo paruošta ir išsiųsta. Atšaukti priimto vykdyti užsakymo negalima. Jūs turite teisę atsisakyti prekių per 30 dienų nuo siuntos gavimo. Tad gavę pristatymą, tiesiog jį grąžinkite ir jums grąžinsime sumokėtus pinigus už prekes.

4. Ar norint pateikti užsakymą, turiu registruoti paskyrą?

Ne, tai nėra būtina ir galite pirkti be registracijos. Tačiau turėdami sukurtą paskyrą, jus galėsite lengviau matyti savo užsakymus ir juos tvarkyti. 

5. Gavau savo siuntą, tačiau joje yra tik dalis prekių. Ką daryti?

Jei užsakėte didesnį kiekį prekių, gali būti jog jos yra siunčiamos keliais siuntimais. Po užsakymo pateikimo, jūs gavote el. laišką informuojantį apie užsakymo statusą, kuriame taip pat nurodyta kiek siuntų bus siunčiama. Galbūt gavoti tik pirmą siuntą iš keliu. Tačiau negavus likusių prekių per tris dienas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu jums patogiu būdu. 

6. Ar galiu pakeisti savo užsakymą?

Užsakymo pakeisti jau nebegalima po to kai jis yra patvirtintas. Galite atšaukti užsakymą jei jis nėra dar išsiųstas ir pateikti naują. 

7. Ar mano užsakymas gali būti išsiųstas į užsienį?

Duka.lt parduodamos prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje. Tačiau jūs galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu ir tikrai rasime būdą kaip galime jums prekes pristatyti į užsienio šalį. 

8. Ar gausiu Sąskaitą-Faktūrą?

Sąskaita-Faktūrą gausite tik tuomet jei atsiskaitymo metu pasirinksite "Perku kaip įmonė" ir užpildysite reikiamą informaciją. 

9. Ar kurjeris susisieks su manimi prieš atvykdamas?

Tai priklauso nuo krujerių tarnybos procesų. Tačiau iš praktikos matome, jog visada kurjeris susisiekia su klientu telefonu prieš pristatydamas siuntą. 

10. Ar galiu pakeisti pristatymo adresą?

Pristatymo adresą galite pakeisti, jei siunta dar nėra jums išsiųsta. Norint pakeisti pristatymo adresą, susisiekite su mumis jums patogu būdu ir informuokite apie naują pristatymo adresą. 

11. Kaip galiu patikrinti savo pristatymo statusą?

Užsakymo statusą visada galite patikrinti savo paskyroje. Jei pirkote neprisijungią, tuomet mes jus informuosime el. paštu apie pristatymą statusą ir siuntos statuso pasikeitimą. Patvirtinus užsakymą, jus gausite el. laišką nuo mūsų, kur bus nurodytas jūsų siuntos sekimo kodas. 

12. Ar užsakyta prekė gali būti supakuota kaip dovana?

Šiuo metu šios paslaugos neteikiame. 


Zakupy w sklepach stacjonarnych

1. W jaki sposób mogę zareklamować produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Aby złożyć reklamację udaj się do sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Produkt wraz z dowodem zakupu okaż sprzedawcy.

2. Czy mogę zwrócić produkt kupiony w sklepie stacjonarnym?

Nie, zakupione produkty możesz w ciągu 14 dni od dnia zakupu wymienić na inne lub otrzymasz kartę upominkową o wartości pierwotnego zakupu.

3. Ile czasu będę oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji w sklepie stacjonarnym?

Odpowiedź do złożonej reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni.

4. Czy w sklepie stacjonarnym mogę zakupić kartę podarunkową?

Tak, kartę upominkową zakupisz w każdym sklepie stacjonarnym oraz outletowym.