PREKIŲ GARANTIJA IR GARANTINIS APTARNAVIMAS

Ar jums patinka DUKA el. parduotuvėje esantis virdulys, plaktuvas ar skrudintuvas, bet nerimaujate „kas nutiks“, jei prietaisas suges? Būkite ramūs naudodamiesi mūsų produktus!

Visų pirma, visi DUKA parduodami produktai yra originalūs, kokybiški ir kruopščiai supakuoti.

Visiems jų yra taikoma gamintojo garantija. Tokiu atveju informaciją apie garantijos terminą rasite produkto puslapyje ir ant produkto pakuotės. Išsamios garantijos taisyklės ir garantijos procedūra aprašytos prie pakuotės pridėtame garantiniame dokumente.

Visiems DUKA siūlomiems produktams suteikiama 24 mėnesių garantija. Prekėms, parduodamoms su akcija ir sumažinta kaina, garantija suteikiama 12 mėn. Taigi, jei per šį laikotarpį pastebėsite, kad jūsų įsigyta prekė turi defektų, nedvejodami susisiekite su mumis. Mūsų darbuotojai padės jums atlikti visus formalumus ir informuos apie tolesnius veiksmus.

Jei abejojate, kaip elgtis su tam tikru produktu, kaip jį prižiūrėti ar valyti, susisiekite su DUKA klientų aptarnavimo komanda. Mes žinome savo gaminius, dažnai patys juos naudojame todėl mielai patarsime, ką daryti, kad galėtumėte kuo ilgiau džiaugtis DUKA įsigytais produktais. 

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pirkėjui pateikti rašytinį atsakymą. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę pateikti prašymą / skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).